otrdiena, 2022. gada 4. oktobris

 

No 10.oktobra bibliotēkas izstāžu telpā būs skatāma aucenieka Harija Urdževica gleznu izstāde.

🍁🍁🍁

``Mans vārds - Harijs Urdževics.

Esmu dzimis 1957.gada 21.jūlijā ``Laukudūrēs`` - gleznainā vietā netālu no Karaļavotiem, kur tobrīd dzīvoja mana mamma Vera, tēvs Kārlis un vecmamma Karlīne. Mana bērnība un jaunība pagājusi Ķevelē.

Zīmēšanas talantiņu pamanīja jau skolotāja Rita Jaunzeme, kad visa klase noskatījās, kā es zīmēju.

Eļļas krāsas pirmo reizi paņēmu rokās 17 gadu vecumā un jau uzreiz sapratu, ka tā ir pavisam cita lieta…

Nedaudz gadus vēlāk uzdrīkstējos pamēroties spēkiem arī ar vecmeistariem.

Nu pienācis laiks manai darbu izstādei dzimtajā pilsētā Aucē.

Vairs nebūšu slepenais gleznotājs, bet redzamais un zināmais.

2022.gada 28. septembrī.

H.Urdževics ``

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru