piektdiena, 2022. gada 21. janvāris

''Kalendārs mani sauc'' - janvārī

 

2021.gadā mūsu bibliotēkas lasītājus, līdzīgi kā lasītājus visā Latvijā, pārsteidza un apbūra A.Kalnozola  brīnišķīgā grāmata ‘’Kalendārs mani sauc’’ un tās ne mazāk brīnišķīgais galvenais varonis Oskars, kurš zina no galvas visas vārda dienas.

No Oskara  esam iedvesmojušās arī mēs. Šogad visa gada garumā iepazīstināsim Jūs ar bibliotēkas fondā esošajām grāmatām, kuru galvenie varoņi konkrētajā dienā svinēs savas dzimšanas dienas.

No šodienas dosimies šajā interesantajā izpētes ceļojumā un aicinām līdzi arī Jūs!

‘’Ir tikai viens vārds katru dienu… Ir jāiet. Jo ir šis vārds.’’* (A.Kalnozols. Kalendārs mani sauc.)

Turpmākos mūsu kalendāra ierakstus skatiet mūsu Facebook lapā!

-----------------------------------------------------------

21.janvāra vārda dienas gaviļnieču pulkā Agneses.

Lūk, kādas Agnese dzīvo mūsu grāmatplauktos:

-          Gunta Bereļa brīnumainais stāsts ‘’Agnese un Tumsas valdnieks’’, par kuru pats autors pēcvārdā raksta: ‘’Manu meitu sauc Agnese… īstenībā mēs grāmatu rakstījām divatā: es un mana meita.’’

-          Annas Brontē ‘’Agnese Greja’’. Pēc māsu Brontē populārajiem romāniem šī grāmata ir pirmo reizi latviešu valodā tulkots arī jaunākās māsas Annas romāns par smalkjūtīgo guvernanti Agnesi Greju.

-          Dž.Krūzijas un B.Meijera romāna ‘’Agnese’’ (izdots apgādā ‘’Kontinents’’) galvenā varone ir ēdienu apskatniece, saukta pa Kašķīgo Agnesi, bet grāmata pieteikta kā ārkārtīgi uzjautrinošs romāns par patiesās mīlestības katastrofālo pusi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru